Adresgegevens
Burgemeester Stekelenburgplein 199
5041 SC Tilburg
Online marketing is een datagedreven spel geworden, met een veelvoud aan marketingkanalen. Waar de marketingmix voorheen voornamelijk uit Google Ads en Meta bestond, dienen bedrijven nu ook rekening te houden met kanalen als TikTok, Pinterest en Snapchat.
Daarnaast heeft onder andere iOS 14.5 en het verdwijnen van third-party cookies veel impact op hoe accuraat de data binnen de advertentieplatformen is. BillyGrace biedt hier uitkomst.
Marketeers en adverteerders worstelen al jarenlang met attributie tussen de verschillende marketingkanalen. Wat draagt een campagne of kanaal nu écht bij? En waar kunnen we onze advertentie-euro het meest efficiënt besteden? Billy Grace biedt hierin uitkomst. Billy Grace is een AI attributietool waarmee je volledige controle krijgt over je digitale marketing. Het is een cross-channel marketingdashboard, die als onafhankelijke scheidsrechter de impact van marketingcampagnes en kanalen inzichtelijkheid maakt. Dit doen ze door slim gebruik te maken van AI-gedreven attributiemodellen, first-party tracking technologie en marketing mix modelling technologieën. Dit zorgt voor accuratere data, slimmere beslissingen, vernieuwende strategieën en uiteindelijk een beter rendement.
Billy Grace biedt een holistische overview van je advertentie-campagnes en wat hun échte bijdrage is in het conversiepad.
Als erkende Billy Grace partner zijn we trots op onze samenwerking met Billy Grace. Hier zijn enkele redenen waarom je zou moeten kiezen voor Billy Grace:
Billy Grace partner: onze diepgaande expertise met Billy Grace maakt ons jouw ideale partner voor slimme en effective cross-channel strategieën. We zijn zeer bedreven in het gebruik van Billy Grace. Wij van nextlane® zorgen ervoor dat je het maximale haalt uit jouw advertentie-euro!
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende introductie.
"*" geeft vereiste velden aan