Adresgegevens
Burgemeester Stekelenburgplein 199
5041 SC Tilburg
Het hebben van een strategisch marketingplan wordt vaak onderschat. Groei realiseren lukt niet zonder dat je echt weet wat realistische doelen zijn, welke strategische aanpak hierbij aansluit en welke concrete acties nodig zijn om deze doelen te behalen. Met onze marketing kennis en jouw ervaring van de branche zetten we samen de algemene strategie om naar een uitvoerbaar plan.
Heldere doelstellingen zorgen voor het bepalen van de juiste koers voor jouw marketingstrategie. Wij werken van business doelstellingen naar concrete campagnedoelstellingen. Het is belangrijk dat we hier met z’n allen achterstaan.
We denken niet alleen na over de juiste online marketingstrategie voor jouw bedrijf, we kijken breder dan dat: welke nieuwe businessmodellen zijn mogelijk? In welke technieken en tools moet worden geïnvesteerd? Welke landen bieden potentie voor groei? Zijn er vergeten doelgroepen die kansen bieden? Moeten er mensen worden aangenomen? Zijn er mogelijkheden voor het uitbreiden van het assortiment?
We starten altijd met een audit gemaakt door onze ervaren strategen, gevolgd door een op maat gemaakt plan van aanpak. We houden rekening met de bestaande doelstellingen, ontwikkelingen in de markt en de nieuwste online marketing tactieken. Ons plan delen we op in fases, afhankelijk van de grootte van het vraagstuk en de volwassenheid van de huidige strategie.
We voeren een grondige audit uit op ieder specialisme en bepalen daarmee de kwaliteit van de bestaande uitvoering en de resultaten die worden behaald. De uitkomst is een duidelijke roadmap op basis van prioriteit en uitvoerbaarheid. Middels een scoremodel worden er concrete actiepunten bepaald per specialisme. Op deze manier is het voor iedereen duidelijk wat de korte en lange termijn focus is. Deze actieplanning vullen we aan met verantwoordelijkheid en een tijdspad. Dit vormt de start voor een duurzame samenwerking.
Onze aanpak is altijd gefocust op groei. De basis van onze succesformule is: data x creativiteit x automation.
Data (insights & learnings): geeft ons een 0 punt. Vanuit hier bepalen we samen realistische doelen. We checken ook of de huidige data op de juiste manier wordt verkregen en gemeten. Worden de juiste technieken toegepast om zo veel mogelijk data te verzamelen, op een AVG-proof manier?
Creativiteit: succesvolle adverteerders creëren meer creatives dan hun concurrenten. De creative is voor een groot deel verantwoordelijk voor de prestaties van een online marketingcampagne. We werken met een duidelijke briefing, denken mee over invalshoeken, komen met best practices en voorbeelden en zetten wanneer nodig onze eigen designers aan het werk.
Automation: door onze werkervaring bij onder andere Google en grote agencies in Nederland, kennen we het algoritme van de grote advertentieplatformen door en door. Wanneer de juiste data wordt gemeten en de creatives zijn opgeleverd, starten we met het inrichten van de online marketingkanalen. Het automatiseren van processen is onze specialiteit. Dit doen we op basis van API’s, scripts en AI. We kiezen voor deze aanpak, omdat de algoritmes van de advertentieplatformen steeds slimmer worden en we hierdoor een schaalbare aanpak kunnen opbouwen.
Met onze groei gedreven aanpak werken we samen met jou aan hypotheses, die we onderzoeken door te experimenteren. Deze experimenten worden vervolgens geëvalueerd. Uit deze evaluaties worden nieuwe hypotheses weer geboren. Hiermee stimuleren we groei. In omzet, winst, bekendheid, als het maar groei oplevert.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende introductie.
"*" geeft vereiste velden aan