Adresgegevens
Burgemeester Stekelenburgplein 199
5041 SC Tilburg
In de snel veranderende wereld van online marketing is het begrijpen van je klanten en het bieden van gepersonaliseerde ervaringen cruciaal. Hyperpersonalisatie is de norm. Hyperpersonalisatie is gepersonaliseerde content, die voor de individuele gebruiker wordt samengesteld. Met behulp van een tool wordt gedrag van klanten voorspeld. Dit doen we op basis van beschikbare klantdata en een klantprofiel. Met deze data kunnen we verschillende strategieën toepassen om de klant op een geschikt moment de juiste informatie aan te bieden. Hiermee verhogen we de kans op conversie.
Hyperpersonalisatie is in te zetten op de website. Bijvoorbeeld door het tonen van de juiste kledingmaat gebaseerd op eerdere bestellingen. Maar ook het sturen van een felicitatie middels een e-mail op de verjaardag van een klant.
Het verschil tussen online personalisatie en hyperpersonalisatie is het voorspellende vermogen. Met behulp van de juiste tooling kunnen we online gedrag voorspellen. Door het opbouwen van data leren we de klantbehoeftes kennen. Het belangrijkste onderdeel is het activeren van deze data.
Om de juiste content op het juiste moment te laten zien aan jouw klanten zijn er een aantal stappen nodig.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende introductie.
"*" geeft vereiste velden aan