Adresgegevens
Burgemeester Stekelenburgplein 199
5041 SC Tilburg
Office-Interior werd in 2017 opgericht door Aleks Baner, gedreven door zijn passie voor slimme, functionele werkplekken. Vanuit Breda ontwerpen ze tijdloze kantoormeubels die zich aanpassen aan jouw werkhouding – actief, scherp en dynamisch. Zonder onnodige tussenstappen, wel zo eerlijk en efficiënt.
Hoe kunnen we ervoor zorgen dat we meer rendement halen uit onze campagnes en hoe zorgen we ervoor dat ook de omzet stijgt?
”Voordat we de samenwerking aangingen met nextlane waren we zelf al actief met SEA voor onze webshop. Echter merkten we dat we op een bepaald moment onze webshop, zelf niet naar een hoger niveau konden tillen. Sindsdien is nextlane begonnen met het SEA gedeelte van Office-Interior, hun expertise heeft onze webshop niet alleen naar een hoger niveau getild maar zelfs exponentieel laten groeien in een korte periode. Ook heeft nextlane een marketing strategie uitgewerkt en andere specialisten aangehaakt binnen het team om verdere groei te faciliteren en realiseren
Aleks BanerEigenaar van Office Interior
We begonnen met een grondige analyse van de huidige situatie bij Office Interior. Daarbij keken we niet alleen kritisch naar de lopende campagnes, maar ook naar de webshop. Aan beide kanten zagen we duidelijke kansen om flinke stappen vooruit te zetten. Op basis daarvan ontwikkelden we een strategisch plan én een businesscase. Deze combinatie gaf het vertrouwen om zowel de webshop als de marketingaanpak door te ontwikkelen. Door het plan op te hakken in fases konden we groeien qua omzet maar tegelijkertijd ook in disciplines om de cross channel zichtbaarheid te borgen.
We zijn begonnen met een strak meetplan en de integratie daarvan. Vervolgens hebben we de campagnes voor Google – en Microsoft Ads goed neergezet. Daarbij was de feedmanagement tool Channable een belangrijke schakel. Door precies te weten wat de kracht is van Office-Interior en dit goed door te vertalen in de data, campagnesetup, budgetten per campagne, content en website hebben we op korte termijn de doelstelling gerealiseerd. Dat gaf Aleks Baner het vertrouwen om sneller door te pakken. De volgende stappen waren cross channel. We zijn daarbij veel meer gaan inzetten op social advertising en het gebruik van founder video’s. Maar ook hebben we een organische groei gerealiseerd. Deze olievlek van betaalde en niet betaalde marketing in combinatie met de sterke founder video’s hebben ervoor gezorgd dat we marktleider zijn geworden in de categorie zit-sta bureaus. Iets waar we ontzettend trots op zijn!
Omdat we steeds meer cross channel marketing bedrijven is de volgende stap een attributietool die ons inzicht geeft in de incrementele waarde van een kanaal. Zo kunnen we kosten efficient en slim schalen. Ook gaan we samen met Office-Interior verder internationaliseren!
Door goed te begrijpen waar de kracht ligt van Office-Interior en dit goed door te vertalen naar de campagnes én vooral ook klein te beginnen (data & SEA) hebben we ervoor gezorgd dat we samen gegroeid zijn. Dit resulteert is prachtige resultaten, een cross channel aanpak en internationalisering.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende introductie.
"*" geeft vereiste velden aan