5,0 36 Google reviews
Impact maken met display advertising
Display advertising wordt een steeds belangrijker onderdeel in je online marketing mix. Display helpt je namelijk om je boodschap optimaal over te brengen bij jouw doelgroep. Dit helpt je uiteindelijk om te groeien in omzet, mits je dit kanaal uiteraard op de juiste manier inzet.
Dit doe je door om het juiste moment, de juiste boodschap te delen. En een plan dat aansluit bij jouw bedrijfsdoelen. Onze ervaren specialisten helpen je graag.
Bekijk, Klik, Groei
Wat is display advertising?
Display advertising is een vorm van online marketing waarbij advertenties worden getoond op websites en mobiele apps. Deze advertenties kunnen afbeeldingen, tekst, video of interactieve content bevatten. Display advertising wordt vaak gebruikt om merkbekendheid te vergroten, nieuwe klanten aan te trekken en websiteverkeer te verhogen.
Ontdek: Banner, Native, Interstitial, Video
Welke soorten display ads zijn er?
Wanneer je aan de slag wilt gaan display ads is het belangrijk om te weten welke soorten display ads er allemaal zijn:
- Banner ads: Dit zijn de meest voorkomende vorm van display ads. Ze zijn meestal rechthoekig of vierkant en bevatten een afbeelding, tekst of video.
- Native ads: Deze advertenties zijn ontworpen om op te gaan in de omgeving waarin ze worden getoond. Ze kunnen bijvoorbeeld lijken op een artikel of een productrecensie. Dit advertentietype voelt daarom ook minder aan als een advertentie.
- Interstitial ads: Deze advertenties worden getoond als een pop-up of overlay die de inhoud van de website of app blokkeert.
- Video ads: Deze advertenties zijn korte video’s die worden getoond op websites of apps.
Display: Creatief, Gericht, Impactvol
De voordelen van display advertising
Display advertising is een belangrijk onderdeel van online marketing. Het biedt een aantal voordelen, zoals:
- Supergerichte targeting
- Bereik eenvoudig een groot publiek
- Interactief, waardoor je een sterke relatie met je doelgroep opbouwt
- Creativiteit: de mogelijkheid om jezelf te laten onderscheiden van de concurrentie
Who’s next?
Snel, Strategisch, Creatief
De aanpak van nextlane®
Wist je dat je slechts 1.7 seconde hebt om iemand te laten stoppen met scrollen? Het is daarom essentieel om strategisch naar jouw social advertising campagnes te kijken. Onze succesformule bestaat uit drie onderdelen:
Strategie
We beginnen met een plan. We kijken naar je doelen en KPI’s en maken een plan om die te bereiken.
Data & automation
We gebruiken data en automatisering om onze campagnes te verbeteren. We maken onze campagnes schaalbaar, zodat we meer mensen kunnen bereiken.
Creativiteit
We testen constant welke elementen in onze advertenties het beste werken. Zo weten we zeker dat we effectief zijn en blijven groeien.
We geloven in duurzaam samenwerken
Samenwerken met nextlane®
Klaar om impact te maken met display advertising? Wij helpen je graag.
- De volgende stap zetten met ijzersterke display advertising
- Strategen die écht met je meedenken
- Test-and-learn mentaliteit
- Proactief, enthousiast en jarenlange ervaring
Neem contact op
Benieuwd wat we voor jou kunnen doen?
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende introductie.
"*" geeft vereiste velden aan